Tuesday, October 31, 2006

Back to work!

Waah..dah lebih seminggu tak bukak internet, dan sekaligus tak update blog ni..
Hehehe

Dahsyat betul harini..setelah bercuti extra semalam,harini baru masuk kerja.Dapat lambakan kerja sampai tak sempat pergi lunch..isy dahsyat betul laa.Dapat job kul 9 am, kena submit before pukul 3 pm.Mau pusing kepala ni..Apa lagi,malam karang kita balas dendam di bowling lane yang berhampiran.Haha!

Banyak sangat benda nak cerita di blog ni tapi sangat letih dan tak sempat nak tulis semua(kejap lagi dah nak pukul 5 pm dah) so wait for my latest news soon ok.Oh ya, cuti seminggu ni memang saya beraya sakan.Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi datang rumah saya, dan kawan-kawan yang layan saya masa saya beraya rumah mereka.
Satu benchmark terbaru saya : walaupun saya memang orang N9, last week first time tiba di Tampin!Haha sangat excited!Mentang-mentang takde final, raya tak ingat!=P

Tapi saya confuse sikit raya kalini banyak sangat cerita kahwin-kahwin.Contohnya pergi hadir kenduri kawin abang Syamott, rundingan pertunangan cousin saya dengan jejaka utara dan juga bakal majlis merisik abang saya.Kenapakah semua ini sekaligus?Memang confuse.OK see you later~hehhehe

No comments: